søndag 14. august 2011

Litt hummer og kanari

Tok sjangsen på at helsa holdt til en lenge etterlengtet Alan Jackson konsert...jippiiiii det gikk bra! Konserten foregikk ute og jeg kunne trekke meg tilbake til roligere områder og likevel høre musikken. Et par knallgule ørepropper og suksessen var et faktum :) Er mektig stolt av meg selv. Var hovedsakelig lyden jeg var redd for, at det ikke skulle bli for mye for mitt stakkars ødelagte hode, men når man kan sitte under et tre og spise toast og nyte musikken.....og hjem og sooooove :)

Pyjamasbuksestoff til en lyslugget gutt på snart 40...:)



Søte små bokser fra Søstrene Grene...kjøper ikke kjøtt når jeg er i Sverige...men kjøper mye annet rart ;D



Fortsatt litt sommer igjen...nyt den...og den vakre høsten som kommer etterpå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for leaving a few words, I love your comments