tirsdag 12. juli 2011

My Gorgeous Bathroom Bench :)

Er sååå glad i denne lille benken! Et gammelt bruktfunn som er pusset, vasket og malt. Jeg har ikke verdens største bad, så denne benken ble den perfekte sitteløsningen i rommet. Så kan jeg sitte der inne da, passe på mine små gutter i badekaret foran meg og kose meg med litt godt lesestoff...ikke dumt :)
Denne lille hvite kommoden er også gammel. Svigermor har heklet bordløperen og så laget jeg litt sommer inne med skjell og min søte havfrue. Håndklærne litter fint i fugleburet. Badet går i grått, hvitt og lilla. Elsker lilla :)
"Sølv"fatet skjellene ligger på og den lille "bakken" er brukftunn fra Fretex.


2 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Tusen takk for dine gode ord inne hos meg:)

    Herlige detaljer fra badet ditt,kjempe koselig med hånd dukene i bur.

    Nyt uken:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Flott benk :-)

    Ha en fin sommer :-)

    SvarSlett

Thank you for leaving a few words, I love your comments