søndag 17. juli 2011

Bokorm

Ordet BOKORM fikk ny betydning da jeg kikket gjennom disse ;) for her hadde det vært besøk av ja nettopp...BOKORM ;)! Alle små kryp er heldigvis borte for lengst, men syntes jo det hele var litt sjarmerende jeg da :). Bøkene har dessverre ligget mange år i en kiste på ei løe med ganske stor luftfuktighet så de er ikke i særlig god stand. Vakre og fulle av historisk sus var de nå likevel synes jeg.

Ingen av mine "antikviteter" er verdt særlig mye i kroner og øre, men det å ha dem rundt meg fyller meg med glede og en følelse av å høre til i en sammenheng. "Vi går i de dødes fotspor" var det noen som sa engang. Et utsagn uten modifikasjoner faktisk. La oss minnes livene som har blitt levd før oss, en dag er det noen som går i våre fotspor :)

2 kommentarer:

  1. Hei! Så mange spennende, flotte ting du har! Verdien har ingenting å si for meg heller, det er den verdien det har for meg som betyr noe!
    Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg!
    Jeg håper at du vil bli bedre fra ME!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Tuusen takk for kommentar, så koselig :)! Inspirerende og spennende blogg du har, der titter jeg nok innom rett som det er :)

    SvarSlett

Thank you for leaving a few words, I love your comments