torsdag 6. oktober 2011

Victorian pin cushion - Viktoriansk nålepute

A treasure
I have been guarding since I was a little girl,
the beautiful Victorian pin cushion my mother gave me.
It is very fragile, but behind glass it will avoid getting dusty and picked at by fiddly little childrens fingers :)

En skatt jeg har passet godt på siden jeg var en liten jente, er denne vakre Viktorianske nåleputen jeg fikk av min mor. Den er veldig skjør, men nå har jeg fått plassert den bak glass, hvor den er trygg for støv og plukkete barnefingre :)


Jippi, da kom pakken jeg vant på gi vekk hos Hobbyvimsa, kjempegøy, og jeg som aldri pleier vinne noe :).

My parcel arrived today, I won the last givaway at Hobbyvimsa, great fun as I never win anyting :)

Gaven kommer fra Nettbutikken Sweet Lilly;

Ønsker alle en fin kveld - wishing everyone a nice evening

1 kommentar:

  1. Så heldig du er...jeg elsker nemlig viktoriatiden, dens miljøer og gjenstander, når det gjelder interiør, altså. Og du har en veldig koselig blogg!

    Klem fra Unn :)

    SvarSlett

Thank you for leaving a few words, I love your comments