søndag 22. mai 2011

Hjemmelaget praktisk og litt vindusnostalgi

Har strikket flere av disse til barnas tusj, fargeblyanter m.m. Planen er å lage noen til malingskostene mine, så kan syltetøyglassene byttes ut med noe mer dekorativt.

Kaffelars fant mannen min i heia bak løa, der hadde han ligget i mange mange år (kaffelars - ikke mannen min) mosegrodd, bulkete og full av gamle blader. En kjempeskatt for meg, smiler fortsatt når jeg ser på ham (både kaffelars og mannen min). Blomsten fikk jeg av en god venninne, den passer så godt på mitt kjøkken, hvor alt er en kombinasjon av gammelt og nytt. Liker å ha det litt nostalgisk i vinduskarmen.

Min venninne har forresten nylig startet bloggen "Gjestehuset" som absolutt er verdt et besøk, har ikke helt fått til dette med linking enda, men dere finner henne i blogglisten min her på siden. 

Regnvær her på Sørlandet, koselig innevær. Tenker at solen kommer tilbake den, i mellomtiden er den ekstremt store skogbrannfaren trolig over. Ønsker alle som måtte titte innom en nydelig søndagsettermiddag, hvorenn du er :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for leaving a few words, I love your comments