fredag 13. januar 2017

Goodbye for now - Farvel for nå

A gift fo my daughter, a knitted Marius Jersey.
Bursdagsgave til min datter, en Mariusgenser.

Some of the "nisser" I knitted for friends and family before Christmas. Made nice presents.
Julegaver jeg laget til venner og familie ifjor. 
Strikka tova nisser.


Det blir en lang bloggepause på meg, kanskje jeg kommer tilbake, det får tiden vise. Takk for alle gode ord her inne hos meg. Jeg kommer til å følge litt med på blogger selv om jeg ikke blogger selv.

Goodbye for now. Thank you for all kind comments over the years. I am taking a long break. I may return, I am not sure. I will however be popping in to visit your blogs from time to time.

Blessings, Pam xx





20 kommentarer:

  1. Så fine nisser og Marius genser :)

    Det blir ikke så ofte blogging på meg lenger, og ser at mange av de bloggene jeg har fulgt de siste årene jeg sluttet med blogging.
    Det er Instagram jeg bruker nå, syns det går fortere å lage innlegg der, og jeg når ut til flere mennesker ser det ut til.

    God helg til deg :)

    SvarSlett
  2. Så flott Marius genser og koselige nisser Pam.
    Takk for snille ord og hyggelig besøk i bloggen min :)
    Har tenkt flere ganger på å ta bloggpause selv også,da det har blitt veldig mye mindre aktivitet blant mange bloggere de siste årene.
    Håper alikevel at vi "sees" igjen selv om du tar en lang pause. Alle gode ønsker og varme tanker til deg.
    Klem, Inger

    SvarSlett
  3. Hi Pam! I've always loved to see your wonderful knittings, they are so original, so now too ;)! Enjoy your break from blogging, but I hope you will return in the blog world.
    All the best. Warm hugs, Ilona

    SvarSlett
  4. På gjensyn kanskje da Pam :) Det har vært koselig å følge deg - og flott Mariusgenser du har strikka! Klem fra Inger

    SvarSlett
  5. What beautiful work! Enjoy your blogging break!

    SvarSlett
  6. Ha en fin pause, vi ses når du er tilbake. (",)

    SvarSlett
  7. Oh, I will miss the peeks into your life and the beautiful pictures of your country. I do hope you will return to blogland one day and look forward to that possibility.

    Best wishes for you and your family.

    SvarSlett
  8. Hei Pam . Jeg lurer på det samme ,og særlig innspirerende med blogg synes ikke jeg at det er lenger , alle er jo bare på ingstagram. Ha det godt så lenge til vi snakkes igjen . Klem fra Sidsel.

    SvarSlett
  9. Uff det glemte jeg jo å si da ,at Mariusgenseren er flott og du er ei flink jente ,kreativ som bare det. Klem

    SvarSlett
  10. Så jättehärliga tomtar. De blev säkert succe´presenter. Hoppas du kommer snart tillbaka igen. Tycker om att titta in hos dig.
    Ha det gott. Kram Eva

    SvarSlett
  11. Heldig hun som fikk så flott genser.
    Du er flink til å lage ting.
    Her går det mye i jobbin og litt lite tid til
    kreative ting. Strikker litt da.
    Nei det er ikke mye som er så koselig som
    blogging. Liker heller ikke instagram. Men facebook syns jeg er greit. Jeg er litt bevisst
    på å dele mer av kristent innhold og verdi der.
    Det blir lite personlig, om hva jeg gjør og hva jeg har laget. Mest, tror jeg, så deler jeg bibelvers fra kreativt fokus.
    Må si jeg savner den første tida med blogging,
    det å oppdage nye flotte, kreative bloggere
    Og finne inspirasjon og glede i det andre delte.
    Håper vi kan finne tilbake til noe av det
    igjen en del av oss,
    Ønsker deg Guds velsignelse :)

    SvarSlett
  12. What beautiful handcrafts! I'm sure your gifts were greatly appreciated. May you have a wonderful time of refreshing and return soon so that I may continue to enjoy your sweet spirit and have a taste of Norway in your lovely blog!
    God bless,
    Laurie

    SvarSlett
  13. Beautiful hand knits and always such a lovely gift to get.
    Have a great week
    Hugs
    Carolyn

    SvarSlett
  14. Hei :-)
    Ha en flott blogg-pause!!!
    Ønsker Deg masse god inspirasjon og velsignelse.
    "MinsteBror"

    SvarSlett
  15. Dear Pam, I thought I'd left a comment here but perhaps I was overly-confident about getting past the Norwegian anti-spam puzzle! I will miss the glimpses into your creative and beautiful life, but I wish you all the very best and I hope you will continue to keep in touch! I was so pleased to see your comment on my recent post, and I am sending you a big hug.

    SvarSlett
  16. Enjoy your break...hope to see you again. I have enjoyed visiting you here. Have a great time!
    Helen xox

    SvarSlett
  17. Heei Pam ! Det var koselig . Du jeg heter jathor61 på ingsta. Skal se etter deg . Klem fra Sidsel.

    SvarSlett
  18. Hi Pam,
    We all need a break sometimes whatever we are doing but I am wondering how you are and whether you plan a return soon. I hope you are enjoying life however and whenever you can.
    Thank you for your supportive comments over the years and generously sharing some of your life and loves on your blog.
    Jodie xx

    SvarSlett
  19. Plutselig
    Merkes det
    At Gud Er
    Der Du Er

    Ønsker Deg og Dine
    En spesielt velsignet advent og juletid
    og godhet fra Gud
    som merkes.
    Fordi Gud Er
    Der Dere Er.


    Salme 23

    SvarSlett
  20. Your work is incredible! I love seeing all that you have knit.

    SvarSlett

Thank you for leaving a few words, I love your comments