fredag 24. februar 2012

You are Old Father William...the young man (i.e. my daughter) said


He was...


And so am I...
like this lovely plate of my grandmothers.
Wish I could age with as much dignity and patina :)
The reason for my dismay is the fact that some of the comments to my blog posts aren`t showing up anywhere else than on my email (which I never check by the way)
I have wrecked my brains to figure out why...
but with no luck...
so I'm putting my lack of computer/net knowledge down to age...
Anyone have any suggestions?


Noen som vet hvorfor noen kommentarer folk legger igjen på enkelte blogginnlegg bare vises på email adressen min? (den sjekker jeg forresten nesten aldri...)
"Så rart" sa Teodor i barnetv da jeg var barn...
det sier jeg også...men kan vel neppe kalles barn lenger...
ei heller helt innviet i internetgenerasjonen
noen som har et råd å komme med til hvorfor dette skjer med kommentarene?
Farmors gamle fat er gammelt og har aldret med verdighet og fått nydelig patina...
kan vel ikke si det samme om meg
gamle forvirrede damen...
:)

hugs Pam

4 kommentarer:

  1. Hey you crazy;)Ska sei du har blogget om mye i det siste. Så gøy å se. Vi må snart ut på skattejakt. De eggeglassa ble jo knallfine;)
    Klem

    SvarSlett
  2. I wish I could help with this but I am not so techie myself.
    Good luck,
    Lisa

    SvarSlett
  3. Jeg aner ikke hvorfor. Kanskje du må inn på gammel innstilling og sjekke?

    SvarSlett
  4. I had some people who could leave me comments for a while?
    I don't know....blogger is a mystery!

    SvarSlett

Thank you for leaving a few words, I love your comments